15 Ocak 2010 Cuma

LCW ATKI VE DİDEM'İN BLOĞU...

LCW gördüğüme bu daga çok benzedi.Ben aynısını yapma taraftarı değilim.Kendimce değiştirip uydururum elimdeki malzemeye göre.Yanındaki yumak gibi ipten ördüm.100 gr. dan az bi şey kalıyor.
YAPILIŞI:
400 zincir çektim.zincirin üzerine trabzan yaptım 2 kere döndüm zincirin etrafını.yani bakınca 4 sıra trabzan gibi olacak.
sonra etrafını altta anlattığım gibi önce 1 sıra v şeklinde yaptım.sonra 2. sıradada 8 tane doldurdum vlerin içini..



LCW'de gördüm modelini.20 ytl idi.Ama şimdi 15 e düşmüş.Eve gelince depoyu bir kurcaladım böyle atkılar ortaya çıktı işte.Bunun ortasını şişle yaptım.İp azdı.Tığla trabzan yapsam çok ip giderdi.Bukletli değişik bir ip.

YAPILIŞI:

8 ilmek başlayıp elimdeki ip kadar ördüm.!(1,5 -2 metre oluyo genelde gençler öyle seviyor.)
sonra diğer iple kenarlarına 3 zincir çekerek küçük yuvalar yaptım.

2.sırada 3 zincirle hazırladığım yuvalara 3 trabzan doldurdum.3 zincir çektim yine aynı yuvaya 3 trabzan doldurdum.çatal oldu yani.V şeklinde.

3.sırada da bu V şeklindeki 2. sıranın içine 8 trabzan doldurdum.arada 9 trabzan doldurdum.hafif volon oldu.
Bu arada uzun zamnadır DİDEMS olarak tanıdığımız canımız arkadaşımız Didem blogcu sorunları yüzünden yeni bir sayfaya aktarım yaptı.Ama İki sayfasıda faaliyette.İkisinide dolaşın derim..
Yeni sayfası http://www.hobbyknitting.blogspot.com

Önceki sayfası http://didems.blogcu.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder