16 Ocak 2010 Cumartesi

LİLA GÜZELLİĞİ

Ben lilayı çok seviyorum ondan mı bilmem özellikle kız çocuklarına çok yakıştırıyorum.Oytun'un yılbaşı çekilişinde çıkan kız arkadaşı Hilal için ördüm.Kız olunca biraz cicili olsun dedim.Şapkaya kurdale geçirdim ve boyunluğa da baş harfini boncuklarla işledim.
Boyunluğun Yapılışı:
İP:nako bebe
ŞİŞ:3 no
3 ilmekle başlıyoruz.gidişte ve dönüşte 30 ilmek olana kadar arttırıyoruz.30 ilmeğe geldiğimizde 6-7 sıra arttırmadan örüyoruz.sonra ilmekleri 2-2 alarak yani keserek 15 ilmeğe indiriyoruz ve lastik devam ediyoruz.12 sıra lastik ördükten sonra yeniden 30 ilmeğe çıkarıyoruz.ve 50 sıra örüyoruz(bu sizin isteğinize ve ördüğünüz boya bağlı).sonra yeniden 15 ilmeğe indiriyoruz.12 sıra lastık örüyoruz.lastiğe başladığımız yerden ilmek çıkarıp bir kat daha lastik örüyoruz.12 sıra olunca ikisini birleştirip 30 ilmeğe çıkarıyoruz.6-7 sıtra düz ördükten sonra.gidiş ve dönüşte eksilterek 3 ilmeğe iniyoruz.
boyunluğumuz tamam..
ŞAPKA:Şapkanın yapılışı :http://altinsaatler.blogcu.com/sac-orgusu-yuvarlak-sapka_6595811.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder