16 Ocak 2010 Cumartesi

Max Factor'un Yeni Rimeli ve İndirim Kuponunuz

Bloggerların gücü yurtdışında yere göğe sığdırılmıyor biliyorsunuz. Ülkemizde markalar açısından bu bilinç kıyı kıyı ilerlemekte.
Max Factor yeni ürününü sadece bloggerlara gönderdiği bir tanıtım yapınca da bu tanıtım işi adına kıpırdanmalar olduğuna seviniyorum.

Max Factor'un dolgunlaştırıcı rimeli (kapıcıya teslim edilmiş paketi akşam alınca) elime geçer geçmez soluğu aynanın karşısında alıyorum. Kırmızı güzel bir kutunun içinden çıkan Max Factor rimeli ve özel notu çıkartıyorum. Gün boyu dolaştığım Diorshow maskarayı tek gözümden siliyorum ve Max Factor yeni rimelimi sürüyorum.


Ve neticede sizelere iç rahatlığıyla önerebileceğim bir sonuç alıyorum.

Üstelik bu ürünü-Max Factor False Lash Effect Maskara- Şubat sonuna kadar almak isteyenlere 5 YTL'lik indirim kuponları var. (5 adet)

Bu posta bıraktığınız İsim Soyad ve e-maillarınızla sizle irtibata geçilip Max Factor ekibi tarafından kuponlarınız gönderilecektir. Rimelin fiyatı yaklaşık 20 YTL olacak diye biliyorum. Sizlere kupon değil rimelin kendisini dağıtacağım günler de gelecek. Patience young Skywalker patience....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder