18 Ocak 2010 Pazartesi

menekşeli kurdele nakışı havlu


büyük hali için resmin üstüne tıklayın lütfen

şükür kavuşturana..bir blog açtım ama ben blogu unuttum o beni unuttu derken 2 ayı devirmişiz:)bundan çıkan sonuç neymiş?Yosunbuka da sebat sıfırmış ki o yüzden elinde bitirebildiği öyle aman aman bir elişi yokmuş:)
yemek blogu yazmak bana daha kolay geliyor ama böyle elişlerini de seviyorum..maalesef ki elişleri emek isteyen bir uğraş öyle en fazla 2 saatte yapıp bitirip resimlenip yayınlanmıyor..
bu kadar konuştum ama resimdeki şık havlu benim elimden çıkmadı:)

fiii tarihinde(haziran ayıydı galiba) Bolu'da açılan Halk Eğitim'in sergisine uğradım..ama tam anlamıyla uğramak oldu.eşimin İstanbul da işi vardı ve binbir yalvarma ile Bolu 'nun içinden geçip bir turluk sergiyi dolaşma imkanım oldu bir-iki de resim çekebildim..

bu menekşeli havluyu bir de bir pano ve örtü resimleyebilmişim net olarak..salon çok loştu istediğim netliği sağlayabilmem için çok ayrıntılı çekmem gerekiyordu ama yanımda sürüklercesine hadi hadi diyen bir eş:) varken bu mümkün olmadı..aklım binbir çeşit işte renklerde kalarak ayrıldık..

benim cefakar akrabalarım :) canım arkadaşlarım sağolsunlar benim için resimler çekip gönderdiler..ayrıntılı üstelik..ben hepsini çok beğendim..elimdeki örtüyü işler işlemez bu resimdeki menekşeli havludan işleyeceğim..
bir de altın işlemeli bir pano vardı ona da bayıldım..modeli iğne iplik dergisinde gördüğüm bir panoyu andırıyordu ama kurdele nakışı ile işlemişler..onun resmi henüz geçmedi elime..

o kadar güzel şeyler vardı ki ben hepsini çok beğendim..eh arada bir iki tuhaf şey de görmedim değil:) bir yatak örtüsü gördüm (eşim bile farketmiş yani :) o ne öyle dedi...gerçekten de o ne ya lık bir örtüydü..rengi yeşilin en garip tonu üstüne de kocaman güller dolamış sarmışlar filan..herhalde insanın o yatak örtüsünün serili olduğu oda da yatası gelmez:)

zevk-renk meselesi diyelim artık..

Bolu Halk Eğitim Merkezin de öğrenim gören emek veren arkadaşların değerli hocalarının ellerine emeğine sağlık diyorum..çalışmalar çok güzeldi..

havlu hakkında şunları söyleyeyim: menekşe modeli zor bir model değil.işi bilenler zaten zor bir örnek de olmadığını belirteceklerdir..ben yakın zamanda bu havludan işlemeyi düşünüyorum..ve yayınladığı modellerin de - elimden geldiği kadarıyla desenini çizip buraya ekleyeceğim inşAllah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder