16 Ocak 2010 Cumartesi

Motif Triko

Daha önceden Motif Triko'nun düzenlediği yarışmadan söz etmiştim. Bugün gazetesinde İkbal Gülpınar yarışmadan söz etmiş. Diyor ki;

Kazak örme yarışması yapıyoruz!
8 Kasım'dan bu yana her Çarşamba Marmara FM'de 14-15.30 arası "küçük mutluluklar" isminde bir program yapıyorum. Bu isim Ankara'daki canım arkadaşım diş hekimi, Düş Hekimi Yalçın Ergir'e ait. Hayatın stresinden kurtulmak için bir vaha olarak görüyorum radyo programını. Motif Triko ve Marmara FM işbirliğiyle bizi dinleyen herkesi yarışmaya davet ediyorum. Birinciye 5.000, 2.ye 3.000 ve 3.ye 2.000 YTL ödül verilecek olan bu yarışmada toplanan kazaklar Kimse Yok mu Derneği'ne bağışlanacak.Yani hem yarışma hem sevaba ortak olma. Gerekli bilgileri www.marmarafm.com adresinden öğrenebilirsiniz. Hepinizi, örgü örmeyi bilen erkekleri de tabii yarışmaya bekliyorum.


Detayları öğrenmek için Marmara FM'in web sayfasına gidiyoruz. Ana sayfada programlar diye bir bölüm var, küçük bir video hazırlamışlar, önce 360 derece dönen bir kalp çıkıyor, hemen ardından dünya desenli yumak görüyorsunuz, daha sonra yarışma ile ilgili bilgiler yavaş yavaş yazılıyor. Ayrıntılı bilgi için 0212 422 27 00.

Programlar bölümünden bulunduğunuz ili seçip Marmara FM'in hangi frekanstan yayın yaptığını bularak İkbal Gülpınar'ın programını dinleyip yarışma ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

İlgilenenlere duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder