16 Ocak 2010 Cumartesi

ORDA BİR KÖY VAR UZAKTA..



Bingöl-Karlıova 'nın mini mini birleri..
İlk okuma formuna elimizdeki hikayeleri değerlendirmek için yazdığım maile gelen ilk cevaba yollama kararı almıştım.ve bu arada Bingöl'den funda hnm.în maili geldi.karşılıklı yazışmalarımızın ardından kolimizi gönderdim.Ve sağolsun oda bizim için öğrencilerinin resimlerini gönderek bizim sınıfımızı öğrencileriyle paylaştı.toplumsal gönüllülük ilkesi ile sizde bir şeyler yapmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz. seviller@gmail.com gördüğünüz gibi öğrencilerin durumu ortada.kırtasiye ve kitap eksiğini dışında sanırım dikkatinizi çekecektir öğrencilerin pantolon-çorap ve hatta görüldüğü gibi terlikle okula gelmişler ayakkabı eksikleri görülüyor.Bizim çocuklarımızın beğenmediği ,azıcık ayağını versa giymem dediği ayakkabılara,bu kalem küçüldü yada rengini beğenmiyorum dediği kaleme silgiye ne çok ihtiyaçları var değilmi??sadece bunlar değil daha yüzlerce okulda yüzlerce öğrenci var böylee..Benim duyarlı takipçilerimin mutlaka bir şeyler yapacağını düşünüyorum.Altınörgü form'dan arkadaşlarımın desteğide geldi.sağolsunlar.Bende sınıfımızdan bir şeyler ayarlamaya çalışıyorum.Yeni değil ama temiz giyilmiş eşyalarımızı göndermek için hazırlanıyoruz.şimdiden hepinize teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder