15 Ocak 2010 Cuma

Paris Finalde Çıtayı Yükseltenler

Haftaların haftası Paris Moda Haftası geçen Pazar itibarıyla finalize oldu.
Favori görüntülerden oluşan (alttaki galaksi postları dahil) bir potporiyle programımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.


Miu Miu - Elbise üstü pilili etek parçası, etek üstü pilili etek parçası Miu Miu'nun sahalara getirdiği hoş bir seda.


Lanvin- Kumaşla yapılan oyunlar ve ince kemer Alber Elbaz'ın ustalığında hayranlık uyandırıyor.


Rue Du Mail-Martin Sitbon'dan inşa hareketleri.


Vivienne Westwood- 67 yıldır bitmeyen başkaldırı umarım daha uzun yıllar sürer. Geçtiğimiz sezon Sherlock Holmes pardösülerine Harvey Nichols'da hayran kalmıştım. Bu da ona benziyor.



Nina Ricci- Olivier Theyskens'in neredeyse koleksiyonun tümüne yaydığı önü kısa arkası uzun formlar aşık edecek cinsten. Zaten bu formu Guns'n Roses November Rain'de Stephanie Seymour'un üzerinde görüdüğüm günden beri seviyorum. Bu koleksiyondakilerin hepsi şahane.



Sharon Wauchob- Drape cambazlığı. Elbisenin rengi "yıkılıyor".



Tsumori Chisato- Dede Korkut yerine Tsumori'nin masallarıyla büyüseydim keşke. Bu kadının tarzı bu ve ben bunu hep beğeniyorum.



Manish Aurora- Dakka 1 Gol 1'cilerden. İlk görünüm zaten yetti. Manish'in sirki olağanüstü.


Ann Demeulemeester- Cool'luk sembolü tasarımcının tüm işleri gerçekten çok cool.



Louis Vuitton- Marc Jacobs'ı sevmek için neden üstüne neden, neden üstüne neden. Bu nedenler o yüzden Louis Vuitton'u da sevdiriyor. Sayesinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder