26 Ocak 2010 Salı

ŞAL MODELLERİ,MOTİF MAKİNASIYLA YAPILAN ŞAL MODELİ

MOTİF MAKİNASIYLA YAPILAN ŞAL MODELİ

Bu şal modelini Burak Tuhafiyenin sahibi Nuriye Hanım'dan aldım.ben bu işi hiç denemedim.nasıl yapıldığı hakkında bir bilgim yok.Bilenlere model olması için paylaşmak istedim.
Canım arkadaşım Asiye'ye kardeşinin ördüğü etol.Yapımı oldukça kolay ve gösterişli.
Bu da pelerinin şablonu



Yeni bitirdiğim BOYUNLUK. tesettürlü olduğum için ben kullanamam ama kullanabilecek bir arkadaşıma hediye edeceğim.

Bu şal mahire komşum Emine abladan.yıldız modeli ile örüldü.mankenliğinide, güzel kızı Mine y
aptı.Şal Üç ilmekle başlanıyor.ilk ilmek örülüp ortada ki ilmekten üç ilmek çıkarılıyor.üçüncü ilmek de düz örülüyor.arkada hiç bir işlem yapmadan düz örüyoruz.üçüncü sırada, yine ilk ilmeği boş alıp, üç 2.ilmekten ilmek çıkarıyoruz. bir düz ör, üç ilmeğin içinden üç ilmek çıkar, bir düz ör şeklinde devam ediyor.model başta ve sonda ikişer ilmek artmış oluyor.İnşaallah anlatabilmişimdir.

Bu da alıntı bir şal modelidir.ÇOK FARKLI BİR ŞAL MODELİ OLDUĞU İÇİN PAYLAŞMAK İSTEDİM.


japon sitelerinden harika şallar




Ebruli iple ördüğüm tığ işi şal

Fantazi iplikle ördüğüm omuz şalı

yıldız modeli şalımın YAKINDAN GORUNUSU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder