15 Ocak 2010 Cuma

SELDA'DAN ...

Seldacığım biraz acele çektik.bizimkide Nilgün Ablası var diye şımardı .böyle bir poz oldu.ama olduğunu anlıyorsundur sanırım.
Canım seldacığım ne desemki valla bilemiyorum.Her biri ayrı güzel.beni çok mahçup ettin.hediyem geldiği sırada komşum nilgün bendeydi.ve kahve içecektik.tabi senin muhteşem tepsinle servisi yaptım her ne kadar kıyamasamda.Ve hemen sana telefon ettik ama nedendir ulaşamadık.bir kaç kez tekrarladım aramamı ama sürekli boş çalıyordu.kesin biryerlerde bırakmışsındır diye düşündüm.
ama şunu söyliyebilirim ki ikimizde bayıldık.çok ama çok güzel hepsi .
Oytun'a özel kurabiyeler için ayrıca oytun2un teşekkürünüde bildiriyim.Ucundan biraz tattırdıda göründüğünden de leziz..
Lavanta torbamda büyük bir özenle yapılmış.
hepsi için ayrı ayrı tekrar tekrar teşekkürler,teşekkürler..
bu arada bu çekilişi organize eden sevgili Pınar'a ve katılan diğer arkadaşlarımada teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder