16 Ocak 2010 Cumartesi

ŞİP ŞAK ŞAPKA VE ÇİÇEK FULAR



buda bant kısmının saç örgülü olarak yapılmışı



Şapka derya gibi de anlatılan şipşak şapka.gerçekten çok basit ve kolay örülüyor.
yapılışı::
ip. nako -aspen
şiş:7 no
önce 10 ilmek ile krem rengi olan bant kısmını başımızın çevresi kadar örüyoruz.
sonra bu bantın alt kenarından ilmek çıkarıp 8 cm.düz örüyoruz.kıvrılan kısım alt olacak.haroş gözükecek yani.
sonra bantın üst kısmından ilmek çıkarıyoruz yine 8 cm. çift lastik örüyoruz.
daha sonra 1 sıra haroş örüyoruz.
haroştan sonra kesme işlemi başlıyor.ben kesme işlemini normal 2 ilmek alıyorum.ama sağ şişten sola geçirip imek toplamaya dvam etmiyorum.sıra sonuna kadar 2 ilmek al alınan ilmeği bırak yeniden al şeklinde devam ediyorum.arkadan düz örüyorum.bu şekilde 4 ilmek kalana kadar devam ediyorum ilmekleri toplayıp yanını diktinizmi şapkamız hazır.

ÇİÇEK FULAR:
kalan ipide bu şekilde değerlendirdim.çiçek yaptım.orta kısmından gececek şekildede zincirler çekip ucuna fıstık yaptım.zincirler 1-1,5 metre kadar olacak
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder