16 Ocak 2010 Cumartesi

SOBEEEE...

Canım arkadaşım BERRİNCE beni sobelemiş.Canım benim .İlk tanıştığım blogculardan.saatlerin nasıl geçtiğini bile anlıyamadık.Öyle güzel bi gündü ki..
Gerçi benim için tüm blogcular birbirinden değerli ama nihayetinde bi sobe bu ve bende bir kaç tane yazıyorum..
İlk göz ağrım demeliyim sevgili FİYONK sayesinde çok şey öğrendim .çok ta başını ağrıttım.Telefonla görüşmek kısmet olsada tanışacağız bir gün inşallah.
Ta Kanadalardan bize güzel örnekler sunan canım arkadaşım DANTEL ÇEYİZ
Çılgın sarışekerim canımın içi Candanım ONEBİRSEY
Olmazsa olmazım canım şeker arkadaşım şimdi biraz rahatsız ama dualarım onunla pınar'ım YUMAK
Her kahve içisimde andığım canım Seldacığım SELDAERCAN
Düşünceli zarif arkadaşım bi o kadarda becerikli güneyin incisi Didemciğim DİDEMS
Derya Gibi aracılığı ile buluştuğumuz ama leziz sohpetini çok sevdiğim ve değer verdiğim ŞULE TÜREL
Sitemi ziyareti sırasında destekliyerek blog oluşmasına neden olduğum sevgili münevver anneannemiz MÜNEVCE
Birkaç gün sonra karşılıklı kahvelerimizi içip sizlerden bahsedeceğimiz canım arkadaşımGÜNNÜR
Yine tanıştığımız Edirneli blogcu HAMARATRESMİŞ ve ASLANBAYSEVİNÇ
Yine çok güzel işler yapan sevgili Nalancığım NALANHOBİ
Uzaklardan neler neler öğrendiğimiz GÖZNURU
şirin hoşsohbet marifetli ELVAN
çok sıkışık dar bi zamanda da olsa tanışabildiğim sevgili GÖNÜL ABLA
Ve bloğu olmasada benim uzaklardaki dostum ,sitemin sıkı müdavimi, canarkadaşım SERUHAN
NAZLICa,ARKADAŞÇA,HAYATSU,JANJANLI,EVKEDİSİ,FUNMAK,GELİNCİKLER,
AYSELCE,AYSENCEYİZ,AYSENİN,TURUNCUDÜNYA,SELSUN,RAPUNZEL,YUXELCE,...Adını daha sayamadığım LİNKEVİM'de olan olmayan tüm blogcular tabi hepinizi yazamadım.ama her birinizden çok değerli şeyler öğrendiğimi düşünüyorum.Birbirimizle olan güzel paylaşımlarımız hiç bitmesin.hepinizi çok seviyorum.
Ben kimseyi sobelemiyeceğim.Yazmak istiyen arkadaşlar yazsın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder