16 Ocak 2010 Cumartesi

SON GÜNLERDE...

EMEK PAZARI

AÇILIŞ NOTLARI
Açılış dönüşü cumartesi günleri Belediyenin gösterdiği yerde emek pazarı adı altında evhanımlarının elişi pazarı var ve ben oraya uğradım.bir tanıdığımız orada yaptığı elişlerini satışa sunuyor.hatta bu hafta benim işlerimide götürüp sattı sağolsun.


Bu günde sevgili HAMARATRESMİŞİN açılışına gittim.Umarım her şey gönlünce olur.Çok ık ,çok güzel bir dükkanı var.Tekrar hayırlı olsun arkadaşım.TURUNCUDÜNYA ve ASLANBAYSEVİNÇ açılış için gelmişlerdi.Sevinçle daha önce tanışmış görüşmüştük.Sevgili Gülçin'lede ayak üstüde olsa tanışmak güzeldi.Umarım daha uzun oturup konuşma fırsatımız olur bir dahaki gelişinde.Daha sonra canım arkadaşım GÜNNURDANSAYFALAR'da geldi.sevinç ve Gülçin dönmüşleri o zaman.Sonra site ziyaretçilerimden Nihal Hnm.'da siteden açılışı görüp gelmiş.Tanışmak orada kısmet oldu.İnşallah onunlada görüşme fırsatımız olur.


HUZUREVİ ZİYARETİMİZ


Her çocuğumuz birebir ninelerinin ve dedelerinin ellerini öperek çiçek verdi

Şiir okumak istiyenler şiirlerini okudular



Birlikte oyunlarından örnekler verdiler


Yine hareketli günler geçiriyorum.Hep koşmaca ordan oraya..Cuma günü sınıfımızla birlikte Yaşlılar Haftası nedeniyle Huzurevi ziyaretinde bulunduk.Çocuklarımız ninelerin ve dedelerinin ellerini öperek onlara çiçek verdi ve biraz olsun özledikleri torunlarının çocuklarının kokularını hissettirmeye çalıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder