16 Ocak 2010 Cumartesi

TATİLE GİDİYORUM

Arkadaşlar yarın kısa bir istanbul yolculuğuna çıkıyorum.gitmeden size bişeyler ekliyim dedim.Sitem sizlere emanet.ben her gece bakar size notlar yazarım .Hepiniz kendinize iyi bakın.sevgilerle..

Ve blüzümüzün kalıbı böyle aşağıda anlatabilmişimdir inşallah..
1-bir kare kumaşı ikiye katlıyoruz.
2-sonra tekrar ikiye katlıyoruz.
3-üst koşeden bir makas atıyoruz.burası kafa oyuntumuz.
4-sonra bunuda ikiye katlıyoruz.ve kafa oyuğumuzu üste getirip sol köşeyide kesiyoruz.(onu çekmeyi unutmuşum)
5-karemizi açtığımızda şekil bu
yukarıda verdiğim kalıp özellikle zayıflar için.tek kareden çıkabilenlere.benimki 2 tülbentten.kendimce kalıp uydurdum ben ona.deryalı dergisinin ilk sayısında buna benzer bir model var.mini fikirler sayfasında.19.50 ytl. hatta.benimki maliyeti sudan ucuz.2 ytl.hakkattende öyle burda sular bile iki katı.. :)



Firkete ile yapmıştım ya.dün derya gibidebirleştirmeyi gösterdi.bende ikiye katlayıp birleştirdim.Lüleburgaz'dan oya hnm. anlattı.bir gün sırf onu görmeye gidicem burgaza.
buda yine benim meşhurlardan hediyelik bi şal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder