20 Ocak 2010 Çarşamba

***TIĞ İŞİ CİMCİME BEBEK***

s6000070rt
052-756622
Ve işte kızıma son ördüğüm cimcime bebek.beni çok uğraştırdı fakat uğraştığıma değdi.Kızım okadar çok sevdiki,yatarken bile beraber uyuyor.yani emeklerimin karşılığını alıyorum.yapılış aşamalarını bir kaç resimle çektim  fakat,şu an kullandığım WP alanı bayağı daraldı bu yüzden fazla resim ekleyemiyorum.
 Bebeğin belli sayıları yok,kafasından başladım,artırarak çay tabağı büyüklüğüne getirdim.Artırmayı bırakıp çene kısmına kadar düz ördüm.daralta daralta boynu oluşturdum.boynun iki yanından üçer üçer altı sıra artırdım.Ve yine artırmayı kesip beline kadar düz ördüm.bel kısmını ikiye ayırıp buradan bacakları ördüm.içini doldurup patikleri ördümve bacakların açık kısmına kapatıp diktim.Bu arada patiklerin ön kısmınıda doldurdum.daha sonra kolları örüp diktim.Kıyafetinin eteğini şişle,yeleğini tığla ördüm.saçlarını ise hiç sormayın tek tek tığla alıp düğümledim bu iş tam bir günümü aldı.dilim döndüğünce anlattım.yinede takıldığınız bir yer olursa sorabilirsiniz.
Bu bebeği gören komşularım,arkadaşlarım banada öğret deyince,mesai ile çalışan hanımlardan pek farkım kalmadı.bazen bilmemekte güzelmiş diye düşünmedim değil doğrusu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder