28 Ocak 2010 Perşembe

TOMBİŞ HANIMLARA ÖNERİLER

Kilo fazlanız mı var?Bu fazlalıkları üzerinizden atamıyor musunuz ? Atmak ne kelime, hatta daha fazla mı kilo alıyorsunuz? Tamam bu işi ben kafamda çözdüm.Mutlu olmak ,sıkıntılarınızdan kurtulmak için size birkaç önerim var;
1.Aynanın karşısına geçip güzel bir kadın görmeye çalışın.(öyle göbeğe,basene falan bakmayın)
2.Zayıflarsanız kırışıklarınızın daha belirgin olacağını unutmayın.
3.”Bu günlerde kilo mu aldın” diyen yakınlarınıza;”Evet birkaç kilo daha almak istiyordum ,başardım” diyerek ağızlarını kapatın.
4.Eğer bu sözleri sık duymaya başladıysanız,duymamazlıktan gelip umursamayın.
5.Çok zayıf(laf aramızda cılız)hanımlarla fazla görüşmeyin.
6.hele hele çok yemek yiyen fakat hiç kilo almayanlarla hiç işiniz olmasın.Çünkü bu insanda çin işkencesi etkisi yapar.
7.Aldığınız kıyafetleri bir beden büyük alın.Belinizle kıyafet arasında ki boşluğu her farkettiğinizde zayıflamış hissine kapılır mutlu olursunuz.
8.Ara sıra netten şişmanların resimlerine bakın,kendinizi manken gibi hissedeceksiniz.
9.Şu an ki kilonuzu çok sevin.çünkü bir daha bu kilonuza geri dönemeyebilirsiniz.
10.Ve sakın kocanıza “Şişmanmıyım ? yine kilo aldım! çirkin miyim ? gibi gereksiz laflar etmeyin.
UNUTMAYIN! SİZ KENDİNİZİ NASIL GÖRÜYORSANIZ ÖYLESİNİZDİR…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder