15 Ocak 2010 Cuma

VEEEEE SERUŞ BOLERA...

Sonunda yarım işlerim toparlanmaya başladı.ama ben yine yarımlar yarımlar koyar.sıkıldıkça örerim nasılsa.
işte bu geçen gün seruş adını verdiğim bolera.toparlanınca bu hale geldi işte.


Tabi her şey sahibinde güzel değil mi?gelinimiz Açelya'ya örmüştüm bu bolerayı.Süpriz olacağı için yazmamıştım.Bu akşam götürdüm.Tahmin etmediğim kadar çok beğendi.Bu da beni çok mutlu etti.İyi günlerle kullansın...
Şablon hazırladım.36 bedene göre bu şablon.Yinede anlıyamadım örmek istiyorum diyen arkadaşlar varsa yardımcı olmaya çalışırım.şimdi şablonumuzu açıklıyalım.

1-motif arkadan öne dönüyor ve ekleniyor.böylece omuz oluşuyor.

2-Öncelikle şekilde alttan 1 motif ekleyip gerisini boş bırakmışım.Ama ördüğüm bolerada alttan 2 motif ekledim arka bedene.gerisini kol için boşluk bıraktım.Tabi daha geniş olsun derseniz ayarlarsınız.

Şablondaki biçimiyle örüp birleştirdikten sonra.kol oyuntusu boyunca bir sıra daha motif yapıp ekledim.düşük kolluğu oradan geliyor.Tabi siz isteğinize göre değiştirebilir.uzun kollu yapabilirsiniz.yada hiç kol koymaz sıfır kol yapabilirsiniz.orjinal örnek öyleydi.ama ben değiştirdim bu şekle..sizde ipinize,bedeninize göre istediğiniz gibi uygulayabilirsiniz.

Neyse herkese kolaygelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder