15 Ocak 2010 Cuma

YEĞENİMİN DOĞUM GÜNÜ





Bu tariflerin hepsini yeğenim Senanur'un doğum gününde yapmıştık.doğum gününü ramazan ayından bir kaç gün önce yapmıştık.Senoşumuz 4 yaşında oldu artık.bunları daha önce yayınlicaktım ama bi türlü fırsat bulamadım.doğum günü pastalarını ablam yaptı.ablam doğum günü pastalarını genellikle canlı çiçek ile süsler ve çokta hoş olur.senoşun doğum gününde iki yaş pasta yaptı.benim en çok beğendiğim mor çiçekli olan.tabi sadece yaş pasta yoktu doğum gününde.minik pideler,revani,yaprak sarması ve dolmada vardı.tüm bunların tarifini ilerleyen günlerde yemek bloğum GÜMÜŞ TEPSİ bloğumda bulabilirsiniz. bu aralar çok sık kutlama yapıyoruz.Şenoşun kardeşi Zeynebimizinde diş buğdayı ve yürüme şekerini yaptık.birkaç gün sonra resimlerini yayınlicam.ve bu birkaç gündür de komşumuzun kızı Ayşe'nin doğum günü hazırlığını yapıyoruz.en çokda benim işim var çünkü Ayşenin annesi herşeyi bana bıraktı.çünkü farklı bişey denemek istedim ve sağolsun komşumuzda beni kırmayıp,herşeyi sana bırakıyorum dedi.bakalım başarılı olacakmıyım.anlicağınız organizatörlüğe başladım.hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder