16 Ocak 2010 Cumartesi

YEŞİLLİM AMANNN.......


Firkete ile başladığım şal.Öyle böyle derken çözdüm firkete işini.biraz bloglardan,biraz deryagibi'deki Oya hnm.'dan.sonunda oldu gibi.
Gelinimizin de böyle bir şalı varDI.hep yapayım derdim.Bu gün en sevdiğim komşum nilgün'le açelya'ya kahveye gittik.güzel bir gündü.Akşamda Yemeği nilgünler'de yedik.Çünkü ne o yemeklerini satabildi bana nede ben ona.Beraer yeme kararı en doğrusuydu.onun süper çorbası ve tavuğu'nun yanına benim yalancı karnıyarığım,bugur pilavım ve kızartmalarım pek yakıştı.Salatalar da süperdi hani..
Ve işte benim şal.Başladım.ama ne zaman biter garantisi yok.Onun için siz HÜNERLİELLERE uğrayın hem bitmişini görün hemde diğer eklediklerimi..
ayrıca firkete işinin detayları için tıklayabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder