28 Mart 2010 Pazar

**KIZLAR İÇİN MANTARLI SÜVETER**

Vaktiniz hayır olsun arkadaşlar.bayram temizliğiydi işti güçtü derken sonunda bir işi daha bitirdim.Artan iplerim bitmek bilmiyor.Her yüncüye gidişimde ip almamak için kendimi zor tutuyorum.”Önce evdekileri bitir sonra yenisini al” diyorum kendi kendimeSuveterin iplerini neredeyse sonuna kadar kullandım.hele krem rengi bir metre bile kalmadı.O yüzden arkası bir renk,önü bir renk.Kol ağzının lastiğini bile öremedim.Suveterin yakın görüntüsü için buraya bakabilirsinizV YAKANIN YAPILIŞIVe uzun zaman önce verdiğim sözü tutup v yakanın yapılışını anlatıyorum.Fakat bu çift lastikte v yakanın yapılışı.tek lastikte biraz daha farklı onuda daha sonra gösteririm inşaallah.1.önce lastik için bir tığ yardımı ile ilmek alıyoruz.2.aldığımız ilmekleri şişe geçiriyoruz.3.her iki tarafın ilmek sayısının aynı olmasına dikkat edin.daha sonra yakanın tam ortasına gelecek iki ilmeği bir ip yardımıyla belirliyoruz.4.Belirlediğiniz ilmeklerin düz olmasına dikkat edin.resimde gördüğünüz iki ortadaki iki ilmeğin ilkini yanındaki ilmeğin önüne geçiriyoruz.bu şekilde ikisini birden örüyoruz.5.ikinci ilmeği ve yanındakini ise beraber örüyoruz.Böylece iki ilmek eksilmiş oluyor.6.arka tarafı hiç bir işlem yapmadan örüyoruz.üçüncü sırada ortaya gelince yine aynı işlemi tekrarlıyoruz. daha açık görülebilsin diye ikinci kez resimledim.
İnşaallah anlatabilmişimdir.Anlamadığınız bir yer olursa sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder