15 Ocak 2010 Cuma

GÜLLERİN GÜLÜ

Serra'dan rica etmiştim sağolsun şalın güllerinin şablonunu hazırladı.Yapmak istiyen arkadaşlar özelikle didem eminim çok faydalanacaktır.ellerine sağlık canım.

Yine mi bu örnek diyenler olabilir.evet yine..dahada 2 tane siyah geliyor yakın zamnada.Bende de kısmet böyle işte.çiçekli şal dı bi ara.şimdide bi güllü dür gidiyor.güzel ve sade duran bir model olduğu için sanırım bu kadar tuttu.örmek istiyenler için aşağıda gülün yakın çekimin verdim.Yinede takılan olur sa yardım edebilirim.
Yarın istanbuldan canım dostum semoş'um geliyor.Onun için bir kaç gün buralarda uzun süre olamayabilirim.Çarşamba da Oytun'un doğum günü.yoğun bir hafta anlıyacağınız.ama gelişleri en çok oytun'u sevindirecek eminim.Çünkü biz anneler iyi bir ikili olurken.çocuklarımızda iyi bir üçlü doğrusu.
Bu arada kaç gündür yazıyım diyorum bir türlü olmadı geçenlerde gülay'ın teşviki ile bir satış sitesine satişta olan ve sipariş alabildiğim ürünleri koydum.benim ve komşum Birsen'in.
Ayrıca Arzu'nun(göznuru( ve gülay'ın(gelincikler) da ürünleri mevcut.ilgilenen ziyaretçiler olursa TIKLAYIN LÜTFEN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder