20 Ocak 2010 Çarşamba

***ÖRGÜ OYUNCAK BEBEK***

tyuetr1
Aklıma şöyle bir fikir geldi;BARBİ BEBEKLERE HAYIR diye bir……(noktalı yerleri nasıl dolduracağıma karar veremedim) başlatsak.Çocuklarımızın bebeklerini kendimiz örsek ne dersiniz?
“Şimdi buda nereden çıktı” dediğininizi duyar gibi oluyorum.kaç gündür kızım arkadaşında gördüğü barbi bebekten istiyordu.Onun bir bebek olmadığını,daha çok bir kadına benzediğini,hatta bizim için kötü bir örnek olduğunu anlatıp duruyorum.Ama gelin görün ki 5 buçuk yaşındaki bir çocuğun bunu anlaması bayağı zor oluyor.
bende baktım olmayacak;evdeki artık iplerimle güzel şirin bir bebek öreyim dedim.Ortaya böyle bir bebek çıktı.kızım bebeğinin yapılış aşamalarını gördükçe ona daha bir ısındı.uzun zaman önce yine bir bebek örmüştüm ama bu çok daha süslü ve şirin bir bebek oldu.
Ben bu bebeği yarım gün gibi kısa bir sürede ördüm.hadi siz 2 bilemediniz 3 günde örün.barbiden kızınızı kurtarmak için değmezmi sizce?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder