Hayırlı huzurlu sağlıklı bir gün dilerim arkadaşlar.Bu aralar çok yoğunum,gelen giden malum yeni eve taşındım.Sevdiklerim beni yalnız bırakmıyorlar.Allah eksikliklerini vermesin.sağolsun varolsunlar.Bu koşturmacanın arasında bazen kahvaltıları ihmal ediyorum.Özel bir şeyler yapamıyorum.Dünde o günlerden biriydi.Düşündüm ne yapsam diye kolayca bir omlet yapıverdim.Hepiniz biliyorsunuzdur eminim.Ama birde benim nasıl yaptığıma bakın;Malzemeler:
5 yumurta,
bir çay bardağı kaşar peyniri
bir tutam dereotu
” ” maydanoz
karabiber,pul biber,tuz
Yapılışı:malzemeleri aşırıya kaçmadan çırpın.yağlanmış bir tavaya dökün.Önce hafif ateşte altı kızarana kadar,ağzını kapatın.böylece daha güzel kabarır.ağzını açıp,diğer tarafınıda kızartın.Omletimiz hazır afiyet olsun.
NOT:omletin daha güzel kabarması için,bilinenin aksine yumurtayı çok değil,az çırpın.