bg2
Sütlü irmik tatlısını hepiniz bilirsiniz.Bende acil tatlı yapmam gerektiği zamanlarda hemen bu tatlıyı yaparım.Son aldığım ıspanaklar tatlımsı çıkınca bütün yapraklarını rondodan çekip bol bol ıspanaklı tatlılar yaptım.Ispanaklı irmik tatlısını nette aradım,daha önce kimse yapmamış.yani rahatlıkla benim tarifim diyebilirim.Bu güzel tarifimi yine PDÇSE 39 ‘un evsahibi Zeynep’e gönderiyorum..tarifimiz şöyle:
Malzemeler
4 bardak süt
1 su bardağı su ile beraber robottan geçirilmiş 10-15 yaprak ıspanak
10 çorba kaşığı şeker
6 yemek kaşığı irmik
1 yemek kaşığı nişasta
bir paket vanilya
Yapılışı
*malzemelerin hepsini bir tencereye koyup,karıştırarak pişirin.
*ıslatılmış bir kaba dökün.
*Üzerine isterseniz hazır vanilyalı puding isterseniz 2 su bardağı süt 3 yemek kaşığı un,4 yemek kaşığı şeker ile yapacağınız kremayı dökün.
*Dilediğiniz gibi süsleyin.
önemli not:Çok değer verdiğim bir şahsiyet olan Muhsin yazıcıoğlu ve arkadaşlarının geçirdiği elim kaza karşısında üzüntülerimi belirtmeden geçemem.Rabbimden tez zamanda sağ salim bulunmalarını diliyorum.Allah yardımcıları olsun.

KOLAY TATLI TARİFLERİ

ÇABUK YAPILABİLECEK TATLILAR