18 Mart 2010 Perşembe

**TIĞ İŞİ ÇİÇEKLİ BEBEK YELEĞİ**

Merhaba arkadaşlar,nette harika tığ işi modelleri görünce bende modellerden biriyle bebek yeleği yapayım dedim.Sarı ipimden bir çile vardı.Üst tarafa yetmeyince bende krem rengini katarak farklı bir model oluşturmak istedim.Örmesi gayet kolay ve zevkli bir model.
Üzerindeki çiçekleri ayrı örüp diktim.ortalarını tohum işi ile doldurdum.Dalları iğne ile yaptım.Bir önceki yelekte yaptığım yanlışı bunda düzelterek tek parça olarak ördüm.Modelimizin yapılışını ayrıntılı göstermek istiyorum.Yapacağınız yeleğin genişliğine göre zincir çekin.3zincir çekip ,3 zincir boşluk bırakarak üstüne alıp üç trabzan yapın.3 zincir çekip yine aynı işlemi tekrar edin.Diğer sıraları resimde ayrıntılı gösterdim.Yinede sormak istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.Kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder