16 Mart 2010 Salı

**TIĞ İŞİ ERKEK ÇOCUK YELEĞİ**

Oldum olası kalabalık ailelere gıpta ederim.Hele aile bağları kuvvetliyse kaymaklı kadayıf olur.İki kardeş olmak beni hep rahatsız etmiştir.Bir kardeş istediğim için üzüntüden hasta olduğum çocukluk günlerim daha dün gibi aklımda.Fakat ablam ve ben çok şükür çocuklarımıza bu duyguları hiç tattırmadık.Onunda benimde dört evladımız oldu.Rabbim cümlesine sağlıklı hayırlı ömürler versin.Ama insanoğlu işte her zaman üzülecek bir şey buluruz.Yeğenlerimi doyasıya sevememekte beni üzüyor.Hele ailemizin en küçük ferdi Muhammed’in sesini duyup,web camda görüpte ona dokunamamak tam bir çin işkencesi.Ne yapalım canımız sağ olsun teyzeside ona güzel bir yelek ördü.Soğuk kış günlerinde sıcacık giysin diye.
Yeleğimiz farklı bir sık iğne tekniği ile yapıldı.Şöyleki;Eğer altını lastikli isterseniz önce şişle lastik kısmını örün.üzerine geldiğiniz zaman tunus işi yaptığımız şişle tek ilmek kalana kadar kesin.daha sonra 1 zincir çekip 1üzerine almadan batın.1 zincir çekin 1batın.Sonuna kadar kesme yerlerini unutmadan böyle devam edin.Renkli yapınca zigzag gibi duruyor. Başta tek parça yapmayı akıl edemedim.dikişsiz tek parça yapmak daha mantıklı olurdu.
Ön bantlarını,yaka ve kol bantlarını daha sonra üstünden ilmek alarak yaptım.Yeni yeleklerim olacak inşaallah.Biraz bekleyin arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder