19 Mart 2010 Cuma

**ERKEK ÇOCUKLAR İÇİN KARDAN ADAMLI SÜVETER**

Merhaba canlarım cananlarım,arkadaşlarım dostlarım hepinize merhaba.Yaklaşık on gündür bilgisayarım çalışmıyordu.Artık yaşlandı,ha bire parça kırıyor.İdare ediyoruz işte,devir idare devri değil mi?:))Görmeyeli iyisinizdir inşaallah?Ben iyiyim bu arada boş durmadım,yeni işler yaptım yarımları bitirdim.Farklı tarifler uyguladım uydurdum.İlk önce yaptığım en beğenilenini ilk olarak paylaşmak istedim.İşte kardan adam desenli süveter modeli; Sakın yeni yılın başı geldi diye yaptım sanmayın.beni tanıyanlar kutlamadığımı ve karşı olduğumu bilirler.Örgü şablonlarını karıştırırken buldum ve hoşuma gitti.Beş altı yaş erkek çocuklarına göre bir süveter oldu.Önü 70,arkayı 68 ilmek olarak başladımAtkı şapka ve süpürgesini sonradan örüp diktim.Biraz uğraştırdı ama emeğime değdi.

Aslında modeli bu şablona bakarak yapmaya başladım.Ama huyum gereği bundada birçok değişiklikler ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder