Bu tarifimi Kahvaltı şenliği#1 ‘e ev sahipliği yapan mutfaktayım ‘a gönderiyor,
kendisine kolaylıklar diliyorum.
Bana “tost makinasında waffle olur mu?” dediğinizi duyar gibi oluyorum.Hemde siz waffle’ın hep tatlı olanını duymuştunuz değil mi?Şimdi bir waffle yapacağım diye onunda makinasını alamam ki.Bir sürü kalabalık ediyor mutfakta.Bende düşündüm nasıl yaparım diye.Bakın nasıl yapmışım:
Malzemeler: 2 yumurta,2 su bardağı süt,iki y. kaşığı zeytinyağı,biraz rende kaşar,10 tepeli yemek kaşığı un,tuz.
Yapılışı:Malzemeler bir güzel çırpılır.tost makinasına bir kepçe dökülür.Hafifçe bastırılır,kızarınca alınır.
İster yanında peynirle,

İsterseniz üzerinde reçelle,

Ya da hamurun içine maydanoz ve peynir ilave ederek pişirip yiyebilirsiniz.İnanın benim çocuklar bayıldı.Sizde mutlaka deneyin.içine şeker ilave ederek tatlı da yapabilirsiniz.Tüketim kölesi olmaya gerek yok,bu iş için tost makinası yeterde artar bile…